Mombasa Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Når jeg tråkker inn gasspedalen og øker farta litt inn mot et kryss.... trykker inn clutchen så detter turtallet HELT ned og motoren stopper. i tilleg så hender det seg at bilen rusker litt når jeg ligger å puttrer i 50-60kmt... motoren dør også av og til når jeg gir på å skal gire ned... (ved akselrasjon og om jeg bruker litt tid på å skifte gir) Om jeg ikke tråkker så hardt på gasspedalen så detter turtallet til normalt når clutchen blir tråkket inn... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hatt lignende på min og måtte grunnjusteres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Dette var noe som skjedde etter at jeg kom tilbake fra 14 dagers ferie... så syns det var litt merkelig... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Dette var noe som skjedde etter at jeg kom tilbake fra 14 dagers ferie... så syns det var litt merkelig... har du popoff kan dette være grunnen. da slipper den trykket og bilen får for mye bensin og drukner. Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg