jeg ruller Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hvordan ser boksen som jeg søker etter feilkoder ut. finner ikke den på bilden min. B230ft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 på bilen din ble den plassert under dashen på passasjersia, svart liten boks med ett lokk du drar av. også alt av rele o.l som egentlig skal være i motorrommet ligger under dashen. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 hva gjør jeg så når jeg feilsøker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Når du tar av lokket så er det en slags penn på siden der, ta den å stikk i hullene, husker ikke hvilke av dem som er i funksjon, men det ser du om du titter nedi. når du har satt i penna, så trykker du på knappen(husker ikke hvor lenge den skel holdes ned, men prøv litt å se), da skal det blinke i tre serier. Det kan feks blinke en gang, så blir det ett lite opphold, også blinke to ganger, opphold, også en gang til, da er koden 1-2-1. Tror det er 1-1-1 som sier at det ikke er noen feil. Men hva kodene betyr står i 940 boka og div rep-bøker. Fryktelig dårlig til å ordlegge meg, men det ble da noe.. :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 den boksen sitter org montert på siden i bakkant av dempertårnet på førersiden.. kjøp deg ei haynes bok så har du alt dette nedskrevet, med feilkodene og sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Er ikke orginal denne vettu..! :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg