retard69 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Åkei, jeg fikk vite på eu-kontroll at tannstanga til servoen måtte byttes. Jeg kjøpte en brukt tannstang som hadde stått på en vectra lik min. 89mod 2,0i Jeg hev bilen på verksted å tenkte; nå skal d bli ordnings...Men NEI!! Tannstanga passa ikke...Passa ikke på ratt-akslingen... Noen som har vet hvor man skaffer riktig tannstang? Tror den riktige heter ZF...Den som IKKe passet het Saginava lr no sånt:S PLIS hjelp meg, jeg må ha arbeidsbil!! Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ta med deg gamle tannstanga til et huggeri, ellers er det mulig den passer om du og bytter rattakselkryss til den type det var på den bilen tannstanga kom i fra, er ikke sikker på om det er noen forskjell på selve rattakselen. Ellers er det jo enkelt å få tak i ny, men kanskje ikke akkurat hva du hadde tenkt? Evt sjekk ut http://www.opelmotorsport.com/forum Gå inn på opeldeler selges der. Ligger en del deler til Vectra der. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Ingen på forumet her som har en liggende?:P Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg