kaiove Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Lurer på et par ting angående volvo motoren (forgasser) som står i 340en min. Hva slags bensin kan/skal jeg kjøre på den? 95 eller 98? Med eller uten blytilsetning? Skal bytte reg. reima snart og da lurer jeg på om det eneste klare valget her er volvo sin eller om en fra biltema eller andre kjeder er like bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Lurer på et par ting angående volvo motoren (forgasser) som står i 340en min.Hva slags bensin kan/skal jeg kjøre på den? 95 eller 98? Med eller uten blytilsetning? Skal bytte reg. reima snart og da lurer jeg på om det eneste klare valget her er volvo sin eller om en fra biltema eller andre kjeder er like bra? Hvordan motor har du? Renaut; 1,4 -1,7 el. Volvo 2,0L? Jeg kjører i allefall på 95 uten blytilsetning. Reima skal jeg ikke utale meg mye om, men det er vel garanti på biltema reima? Så går sikkert fint ann å bruke den. Dessuten om reima ryker, så skal vel ikke det være noe stess med b200 motoren? god klaring til ventilene formoder jeg... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaiove Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Lurer på hvordan jeg kan finne ut hvilken volvomotor jeg har. Det er solex gasser så da er det vel mest sannsynlig B200k motoren? Eller fantes det noen B19 med solex gasseren? Er enkel gasser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg