staljin Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Har en Vento 1.9TDK 1995 mod, og har et par spørsmål. 1. Kan noen anbefale noen gode støttdempere? Svogeren har samme bil med 1.8 bensin motor og den følges mye mer behagelig å kjøre mens min er mye mer på den harde side med generelt dårlig demping. Nøkkelord for dempere er KOMFORT ikke SPORT 2. Har store problemer med vannlekasje i bagasjerommet. Hver gang jeg åpner bagasjerommet (etter regn) søper det inn vann fra området bak lyktene som sitter i bagasjelokken. Noen råd tips? 3. Er det noen som vet hvor kan jeg få fatt i sånn platbeskyttelse for kanaler/hjulbuer? Takker på forhånd staljin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 1. Jeg kan ikke annbefale noe. Men er du ute etter noen som bare er gode å kjøre med? Ikke hard i det hele tatt? Kunne ha kjøpt gass dempere eventuelt. Masse justeringsmuligheter. 2. Det sliter jeg litt på min å. Men du kan prøve å skru av lyktene å se på tettningslistene rundt disse. 3. Mener du VR6 Skjermbredderne? Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staljin Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Takk for svaret, og ja, jeg er ute etter støtdempere som ikke er så voldsomt dyrt som er gode å kjøre med, og ikke harde, har akkurat nå en bil som er hard (ingen demping så å si) og det ønsker jeg ikke. Hva med disse for eksampel? Hilsen Staljin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hmmm. Jeg kan ikke svare på det jeg altså. Kan ikke tysk en gang :p Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg