ThAMaZTeR Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 I motsetningen til Petters nåværende bil, som er en sedan, blir den neste rallymaskinen en kombikupé. Slik sett følger Subaru etter konkurrenter som Ford og Citroën. Om formene er nye, er fargene som før. Blå hovedfarge med dekor i gult og felger i gullfarge skal sørge for umiddelbar gjenkjennelse. Les mer om Petter Solbergs nye bil på http://www.nettavisen.no/bil/article1279750.ece Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 yuck.. så ut som en overbola Seat leon! I grunn SKIKKELIG focus wannabe Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 yuck.. så ut som en overbola Seat leon! I grunn SKIKKELIG focus wannabe Det var det første jeg tenkte og, overbolet leon! men kanskje dette er veien å gå, er vel kun subaru som fortsatt bruker sedan i WRC...? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Har jo visst lenge at Impreza ble hatchback, og skal jeg være helt ærlig, tror jeg denne bilen blir en større suksess, både i rallyløypene og på salgsmarkedet. Utseendet er egentlig et par skritt tilbake i forhold til hva Subaru har lovet og jeg hadde håpet på mer som konseptbilen som kom for et par år siden: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Har jo visst lenge at Impreza ble hatchback, og skal jeg være helt ærlig, tror jeg denne bilen blir en større suksess, både i rallyløypene og på salgsmarkedet. Mindre suksess er jo faktisk ikke mulig, i allefall ikke i WRC. La oss håpe de i allefall har laget en bil som går rett frem.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Her er en artikkel med mye info om nye impreza, dog på engelsk. Klikk Her Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Hm.... Var jo nesten litt tøff... Den koseptbilen var jo bare rett og slett GRISESTYGG!!!!! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 BilNorge Artikkel: Klikk Her Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Selv ikke med dette karroseriet klarer subaru å lage 2 dører :( Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg