benbeni Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Hei! Hvis jeg kjøper meg en aktiv sub, en bra spiller og et frontsett.. Trenger jeg da en ekstra forsterker til frontsettet? Her er: Frontsett: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1809 Spiller med 4x60W: Pioneer DEH-P80MP Aktiv Sub: Pioneer TS-WX205A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Du MÅ ikke ha det, men selv den billigste Biltemaforsterkeren vil gjøre en langt bedre jobb enn spillerens innebygde forsterker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Med et så flott frontsett ville jeg definitivt funnet en forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Ja var dette jeg trodde. Men kan dere linke til en eller? Den må ikke være så dyr men må holde bra til disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 kan jo vurdere å kjøpe en sub i kasse uten forsterker og kjøpe en firekanals forsterker som kan drive alt ?! Vil tro du får mer for penga da... Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg