Volvo240TurboInercooler Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Må si mange takk for svar. Den skal snart vekkes til liv ijen. Og vingen skal av. Da kjøper jeg vingen viss det er AirForce? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Gammel felgene mine jo...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Da kjøper jeg vingen viss det er AirForce? Btcc Vinge etter det jeg vet... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Btcc Vinge etter det jeg vet... det er air force vinge, dem har mange forskjelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg