blodfisk Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 prøver å få strømledning gjennom torpedoveggen på min s40 1996. Det er ikkje lett, korleis kan ein klare dette? Finner ingen gummi ting bakom pedalene som eg kan trekke den gjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Jeg fant en gummipropp litt over pedalene. Mener å huske at det var mye lettere å finne den fra motorrommet enn fra innsiden. Det er bare å se\kjenne etter ledninger .... Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 ja du finner den der=) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke86 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 hei! det er også en gummipakning framfor hanskerommet, ser den ifra motorrommet.. :)håper du finner det :) stereo du skal montere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg