GGGolf Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Har sett ein tråd her ein plass (men fann den ikkje igjen) der det viste kva kvar kontakt på den som går inn i hjernen er koblet opp mot rundt i motorromet. Slik at eg veit kva eg skal måle mellom. Så viss eg kjører med lambda frakoblet, vil da hjerne gå i nødmodus? Må denne resset? korleis gjere dette? Tennplugg ledninger? Det er vel ikkje berre å gå på biltema å kjøpe universale? Bør eg kjøpe hjå møller? Noken som har eit prisoverslag? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Du finner den her: http://www.bilforumet.no/corrado/173286-corran-g%E5r-ikke-som-den-skal.html Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Takk, takk. Håper å få svar på de andre spørsmålene og! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg