pumpedyse Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 nye golf GTI rattet er grommere synes jeg da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by taxidriver nye golf GTI rattet er grommere synes jeg da;) da må man bytte airbagen også.. da begynner det og koste. dette rattet koster kun 2500 kroner i tyskland eller 299 euro. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 de var da ikke all verden... i forhold til om man skulle f.eks hatt MOMO ratt med airbag, men hvorfor bytte airbag da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by taxidriver de var da ikke all verden... i forhold til om man skulle f.eks hatt MOMO ratt med airbag, men hvorfor bytte airbag da?? de som har 3 eket sportsratt til golf 4 passer airbagen rett over på R32 rattet. prisen på dette er jo ikke gæent synes jeg. rattet ser slik ut når du får det Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 sinnsykt kult ratt:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 nice nice!hadde jeg skulle hatt golfen lenger skulle jeg fått i meg et sånn et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Det var sinnsykt kult. Ikke noe å si på prisen heller. Tror jeg må skaffe meg komplett R-Line interiør når jeg skal til Tyskland til sommeren. Huff handlelisten begynner å bli lang....:( ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by boramannen Det var sinnsykt kult. Ikke noe å si på prisen heller. Tror jeg må skaffe meg komplett R-Line interiør når jeg skal til Tyskland til sommeren. Huff handlelisten begynner å bli lang....:( ;) er ikke det bare moro da??:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Joda, moro men dyrt! + en samboer som ser på bil som et fremkomstmiddel som skal overtales..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 er det bare meg eller? synes da ikke det rattet der var så tøft? i grunn.. post ett originalt ratt da.. har ikke så peil jeg Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Flasher er det bare meg eller? synes da ikke det rattet der var så tøft? i grunn.. post ett originalt ratt da.. har ikke så peil jeg med og uten air bag. er et hav i forskjell.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Det er jo ikke pupper på orginal rattet!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Fett det R32 rattet.... er ikke mulig og få det til 3`ern også a???? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by Corfic Fett det R32 rattet.... er ikke mulig og få det til 3`ern også a???? vet ikke har aldri prøvd. men tror ikke at det er umulig. man får jo overganger til fleste ratt. vet golf 2 hadde 2 forskjelige kon`er der fikk man overgang. sjekk med nbs eller lett rundt på tyskewebsider, rattet som sitter i caben fra 98 opp til 03 tror jeg at passer over. evnt sette over ratt stammen den er bygget på 3 chassiet Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg