thomasoie Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hallo! Lurte på hva prisen hadde kommet på om jeg skulle lakkert 2 forskjermer + en bakluke i Møre og Romsdal! Delene er fra en Golf 3. Siter -I have an idea so good its retarded. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensA Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Eg skal lakkere to skjermer, så eg snakka me to forskjellige lakkverksteder å begge ville ha 3000 for bare skjermane då dei var nye å lause (kosta meir viss dei e på bilen)men dette var til ein legacy. Men du har noe å gå ut ifra her Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 En venn her hjemme fikk lakka for 3000kr, Det var 2 forskjermer + 1 panser + 1 fanger.. Dette var ikke hos et dyrt lakkfirma, resultatet var uansett ikke noe å si på! Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Jammen... dyrt lakkfirma? Det koster litt for å få lakkert deler av de store firmaene fordi da får du garanti... flasser det av, oksiderer, feil farge, da tar lakkerer dem på nytt gratis. De billigere firmaene gjør seg som oftest fortjent til skepsisen og.. 1500,- skjermen er ikke så dyrt. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg