SuperSau Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Hei, jeg har en MB E300 W124.. Og lurte på om jeg skulle bytte fronthøytalerene. Er det vanskelig og komme til? Må ikke jeg løsne dashbordet? Og hvor store er høgtalerene som står der? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 trenger ikke løsne dash nei. Vist du ser på det lokket over høytalera så er det ei lita list der som må vippes opp. Under der er det 2 stjerneskruer. Høytalera skal være 4" etter det jeg husker. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 det er 4" :) men kan med letthet bygges om til 5,25" :) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjeld944 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg har nettopp skiftet høyttalerne mine og fikk litt sjokk.. 5" (!!) foran og 4" bak i dørene.. ble JBL bak og noen små 5,25" foran.. pass på å ikke kjøpe for stort! da får du ikke på dekselet igjen! jeg har en '93 300TDT Sportline.. Siter (X) '82 Porsche 924 '94 Mercedes E300 TDT Sportline '04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg