LupoB0Y Skrevet August 27, 2002 Rapporter Share Skrevet August 27, 2002 Originally posted by antheus Hva betalte du for gewinderen og rieger fronten din? Kjenner en som har rieger front liggende, lurer litt på og kjøpe den med han. Gewindern betalte jeg 7500kr for ink. toll og frakt fra tyskland. Fronten kjøpte jeg fra TSI.. 2300kr inkl. alu gitter.. må få lakkert front+bakfanger snart. Bestiller vel opp sideskjørt også.. tar det til våren, for jeg orker ikke kjøre akebrett med den i vinter. ;) Dyttet på 2cm spacere bak igår, så nå subber det på alle hjørner :D Må få valset hjulbuene snart. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Da må du ikke stikke til Onkel Toms Garage på frogner. Han hadde bilen min (golfen) en uke. Han skulle fikse det dagen etter at han fikk den. Ble lei av og vente, så jeg dro og henta den. Han ville ikke møte meg engang, sendte kjerringa ut for og gi meg nøklene. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 å jøss.. Har et par kompiser som valset hjulbuene hos onkel tom. De ble veldig fornøyd.. Men skulle det ta så voldsomt lang tid? Etter som jeg forsto var det gjort på en times tid.. Jeg setter ikke igjen pr0jectLup0 hos han ass.. Får ringe og høre med han. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg