antheus Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Ville ikke at det står tomt her. Så fikk jeg samtidig sagt at jeg har kjøpt meg lupo idag. En RS blå litten rakker. Så nå begjynner byggingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Hva er planene dine videre da? spec? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Veeel.. Kom til og tenke på at bilen må brukes på jobb. Tror ikke det blir mere en 17" felger på den. Får se hva senking jeg får på etterpå. Resten av sakerne får vente til neste år, da skal jeg kjøre til Tyskland med den. Litt tendenser til at det tar av der nede. To seter og bur kansje? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 "ikke mere enn 17" hehe. 17 på en lupo er som 19 på en normal bil. få deg böse blick panser og rs fanger Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Det har seg slik at jeg har noen 17" felger liggende og slenge. RS fanger og bøse blikk er kult det.....men penger stopper meg. Har liksom bestemt meg for og satse på golf caben min, og få den ferdig først. Huff. Valgets kvaler :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Stoler og bus hva med motor har hørt at 1,8T passer bra oppi der jeg. Tenk deg den bilen med 1,8T Stoler og burs RS fanger med kjølern bak og et 4" rør midt på bak. Det hadde blitt tøfft det :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Jepp. Finnes komplette ombyggings sett til Lupo og Polo som bygger om til 1.8t i Tyskland. Det hadde vert morro det..... Bare orginal 1.8t hadde gjort bilen til en liten blå rakett. Så må det jo trimmes :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Ikke si at du har bestillt deg 1,8T motor? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Sorry for det sene svaret, har vert på tur i USA. Nei, har nok ikke bestillt 1.8.....men jeg drømmer om det. Og alle drømmer blir ikke til virkelighet :eek: Var det du lupoboy som var på Våler sist VACN treff? Vist det var du , så har du en kul bil. Synes jeg har sett deg i oslo en gang også. Ikke så langt fra Storgata om jeg ikke tar feil. Bilen min er helt lik, bare at jeg ikke har LM felger og senking (enda). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by antheus Var det du lupoboy som var på Våler sist VACN treff? Vist det var du , så har du en kul bil. Synes jeg har sett deg i oslo en gang også. Ikke så langt fra Storgata om jeg ikke tar feil. Bilen min er helt lik, bare at jeg ikke har LM felger og senking (enda). Var en tur på Våler, ja.. men uten Rieger-fronten.. må finne litt ut hva jeg gjør med den.. (ble altfor lav) med 80mm senket foran. Videre prosjekt er ny motor, andre hjul, og litt sånn småfiks. Skal være ferdig til sesongstart neste år.. Kan nok hende jeg var like ved storgata, ja.. hadde sikkert vært på Ljudia og hentet noe anlegg :D Gikk du sammen med en dame da du så meg? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Jepp. Vi begge hadde sykler som vi leide. Jeg glana vel sånn at du la merke til meg :D Får se om jeg gidder og starte med min snart, kjenner en som har en rieger front liggende. Tror ikke jeg starter og stille den ut på treff, blir for mye og drasse med seg så mange biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Originally posted by antheus Jepp. Vi begge hadde sykler som vi leide. Jeg glana vel sånn at du la merke til meg :D Får se om jeg gidder og starte med min snart, kjenner en som har en rieger front liggende. Tror ikke jeg starter og stille den ut på treff, blir for mye og drasse med seg så mange biler. La mest merke til dama di, jeg.. de pleier å like bilen min.. "liten og blå" Hun ene dommer-dama på sist treff hadde omtalte den som "søt" :D Har allerede svidd av over 20k på den, og budsjettet er på 50k. Det kommer til å rakne i vinter.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Hehe. Da legger du merke til det som er det viktigste, damer..... Hun er like gærn etter bil som meg, så vi passer som hånd i hanske, eller var det som p..... Har merket det jeg og, lupo slår an hos damene. :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Originally posted by antheus Har merket det jeg og, lupo slår an hos damene. :eek: Det feteste er når man kjører venninner med nice tits.. da rister det bra ass.. har holdt på å kjøre av veien flere ganger når jeg har snudd meg til siden.. Leve gewindefahrwerke :D bouncy bouncy :titties: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 Har akkurat samme opplevelsene friskt i minnet. Corrado tiden var den som var den beste. Hardt og stift skal de være Var ikke så verst Golf 3`a jeg hadde heller. KW med maks justert hardhet. MORRO :eek: Hva betalte du for gewinderen og rieger fronten din? Kjenner en som har rieger front liggende, lurer litt på og kjøpe den med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg