zMikkey Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 heia problemet er at når jeg skal sette den i revers, så er det ikke altid at den vill i "hakke/sporet". og når jeg får den nedi og slepper ut cluchen så tar den ikke, er som om den står i fri :S noen som vet hva det kan være? eller har hatt det samme probleme. har ikke hørt noe ulyder fra girkassen, så jeg vet ikke hva det kan være, hadde vert bra om noen kunne hjulpet, stress å ikke ha revers :( takker for alle svar -daniel Siter Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Sånn i aller første omgang, hvilken bil er dette snakk om? Ikke minst, hvilken girkasser/girkombinasjon? Stikker du hodet ditt inn i bagasjerommet skal du finne en hvit kvadratisk klistrelapp på bakplata eller i reservehjulsbrønnen som har koder for chassisnr, motorkode, girkassekode, lakkode og koder for alle opsjonbenene bilen har vært levert med. Videre på helt generelt grunnlag kan det høres ut til å være en feil girjustering ifbm et stag eller slikt, eller at det er slitt noen foringer til disse. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zMikkey Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Sånn i aller første omgang, hvilken bil er dette snakk om?Ikke minst, hvilken girkasser/girkombinasjon? Stikker du hodet ditt inn i bagasjerommet skal du finne en hvit kvadratisk klistrelapp på bakplata eller i reservehjulsbrønnen som har koder for chassisnr, motorkode, girkassekode, lakkode og koder for alle opsjonbenene bilen har vært levert med. Videre på helt generelt grunnlag kan det høres ut til å være en feil girjustering ifbm et stag eller slikt, eller at det er slitt noen foringer til disse. bilen er en audi a4 b5 95 modell. nr på kassen er CPD (om det kan stemme) noen andre som har hatt det problemet? eller vet hva det kan være? :) Siter Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Min var slik i andre giret. Kan være slitt synkro? Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zMikkey Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Min var slik i andre giret. Kan være slitt synkro? er det dyrt å fikse? Siter Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg