Audi RS80 Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Dette er slik jeg ser for meg utseende på min ultimate audi 80 :) Originalen: Photoshoped: Audi skulle tenkt mer i denne rettningen :win Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 der var det mye som ikke stemte, du m å ihvertfall jobbe meget mye mer med bakgrunnen på bildet, og så kan du begynne på nytt med å photo shoppe bilen. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 der var det mye som ikke stemte, du m å ihvertfall jobbe meget mye mer med bakgrunnen på bildet, og så kan du begynne på nytt med å photo shoppe bilen. Bakgrunnen ga jeg egentlig blanke i til å begynne med. hva mener du må ordnes på bilen? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg