Gå til innhold

Trondheim: Mørk Skyline R34

Ranger emnet


2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herregud, dette er ikke en "kritiser de andres biler", men er faktisk en stakkar som prøver å fortelle at han har sett en bil han liker. Men nok ot, bilder anyone?:D

Djises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, så denne R34'n på samme sted for ca ei uke sia. og fordi om det er vanlig å skrive om skyliner her så er det vel lov å gjøre det flere ganger?

det er fortsatt flere 240'er her enn linere som jeg har fått med meg ihvertfall.

Må forresten ta med at jeg faktisk ikke lenger tør å skrive om jappser lenger på dette forumet pga. sure folk som alltid klager...

Anders Haugen Club Honda Norge

 

http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse og jantelov har skylda for at tråder som dette sklir fullstendig ut. Dessverre skjer det daglig her inne.

 

Hvis en tråd plager deg er det faktisk ikke så vanskelig å la være å lese den!

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke du skjerpe deg a? faen for noen latterlige innlegg du kommer med

 

 

Ja,det er helt villt,må nesten slutte med disse latterlige innleggene før noen kommer på døra mi å voldtar meg.Neida.

Nok OT fra meg i denne tråden.

 

VI VIL SE BILDER!Noen her som har bilder?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis nånn gidde og ring Bjørnstad bil så veit helt sikkert han kæm som har en mø"øøøø"rk R34 i Trøndelag!!

 

han e jo midt norges STØRSTE entusiast/samler av skyliner!!!

og hvis det e 800++ hk så bli æ redd!! dæm e vanskelig og kontroler med sine "500" orginale hk!!!! børr ha nånn tima bak rattet ska du BRUK vogna vertfall :):) (drifting KAN gå galt) *selvprøvd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis nånn gidde og ring Bjørnstad bil så veit helt sikkert han kæm som har en mø"øøøø"rk R34 i Trøndelag!!

 

han e jo midt norges STØRSTE entusiast/samler av skyliner!!!

og hvis det e 800++ hk så bli æ redd!! dæm e vanskelig og kontroler med sine "500" orginale hk!!!! børr ha nånn tima bak rattet ska du BRUK vogna vertfall :):) (drifting KAN gå galt) *selvprøvd*

 

Det er nok S2dealer det her, er vell den eneste som har tatt inn en slik i det siste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår