ford-drifter Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Orginal: Klikk for større bilde! Modd: Klikk for større bilde! Lagde en oppsiktsvekker også: Klikk for større bilde! Mods: Senking Skifte farge Sote ruter Ny bakfanger (med carbon) Clean look Ting jeg skal gjøre: Sette på andre felger Kanskje annen farge på bil Bytte bakgrunn Kanskje finne body kit som passer Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 C&c??? Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Den karbontingen i midten er ganske blurry,ellers er venstre baklys ganske rart. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Utrolig stygg farge, som ikke passer bilen noe som helst. Ellers er det en del ujevne klippekanter, og noe blurry enkelte steder. Du kan modde fint, men sånn som jeg ser det så har ikke du og jeg den samme smaken. Når bilene dine blir mer realistiske mht fargevalg og felger, samt litt mer gjennomtenkt stil så kan jeg komme til å like dem. Og det var den utblåsningen :D Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg