Oyvindak Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Har nettopp kjøpt en passat tdi 98mod. litt vanskelig å forklare men skal prøve. Problemet er når jeg skal gi litt gass, så drar den ikke som normalt. Virker som den har daua litt av. pluss at når jeg vrir om tenninga så går turtallet plutselig opp til 3000omdreininger i ca 1 sekund, for så å gå ned på normal tomgang. Noen som har en ide om hva det kan være, evt hva det vil koste å få ordnet? mvh Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Hmmm.. Det turtallet kan være at termostaten ikke funker. sånn at den trur at den er kald hele tiden, og det kommer noe auto-choke inn i bildet. men,hvis det er bare ett sekund, så er jeg litt usikker. veit egentlig ikke.. haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 det enkleste er å få tatt en diagnose hos verkstdet Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg