Gjest sicarlse Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 har handla meg et billig luftfilter: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XR50002009RCH&vg=8659&vgpath=Varekategorier/1399/1375/62/8659 men det jeg glømte å handle med, var jo filterolje. det kosta jo søren meg mer enn selve filteret! så: hva er viktigheten med denne oljen? og er det noe jeg kan bruke som en erstatning istedenfor denne olja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Niks, du må nok bruke luftfilter olje. Vil annta at det ikke er så nøye hvilken du bruker. Et komplett sett med rensespray og en stor flaske med luftfilterolje fra K&N koster 160kr på den lokale sjappa hos meg. Det er jo hvertfall en del under prisen på filteret ditt. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 ja, så på BS-bildeler. 250kr:( og måtte bestille enda ei gang da... liite morro. får prøve non lokale sjapper her i agder område:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Du MÅ ha filterolje som er til bomullsfiltre à là K&N... filterolje til skumgummifiltre (typisk til crossere etc) er noe helt annet. Den er seig som f og gjør et bomullsfilter i praksis lufttett... :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg