Celica lover Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Har planer om å få meg en bil snart, å derfor har jeg tenkt på planlegge litt... Jeg har laget noen tegninger som jeg håper jeg får noe respons på... Har et consept om å lage rør inn i basskassa med vifter inn til forsterkeren for kjøling... vet det sikkert ikke er noe vits, men det ser fett ut... om jeg gidder, så skal jeg putt spil i hele greia også! IMG]http://i41.photobucket.com/albums/e286/The_randomvictim/Blueleddatavifte.jpg[/img] 4 av disse blue led viftene... skal ha en pleksiglass plate som topp, så man ser hele greia... Rørene ut til basskasse... Rørene opp til basskassa... Her er sub kassa... ikke helt etter mål etter som at jeg ikke har noe bagasjerom eller subber... PS. KOMMER!!! Baksiden hvor man kan se rørene til forsterkeren... Jeg forventer meg mange komentarer hvor det står hvor meningsløst viftene er, men hva skal man gjøre?! MVH. Celica Lover :D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg