vwpassat_tdi Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har sett litt etter, men finner ikke. Passat 99 1.9TDI Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har sett litt etter, men finner ikke. Passat 99 1.9TDI Sjekk mellom setene under de "mattene" som er ved håndbrekket der. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Der som du kan legge mynter, viser et symbol i gummi som ligger i bunn der. Bruk et lite skrujern til og brekke opp gummien Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Oh...cool. Tok ut gummi-dekselet med hånda(gikk greit, bare presse litt inn) og så den nå...lilla farge.... Men er det OBD2 eller 1? EDIT: Takk for svar! Jeg lurte på hvor det ligger på en Audi A3 2001-2003 modell? Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 er det passaten i siggen du referer til har du OBD2 obd 1= 12pin obd 2= 16pin Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 EDIT: Takk for svar! Jeg lurte på hvor det ligger på en Audi A3 2001-2003 modell? Under dash til venstre for rattet. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Takker!!:cool: Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg