GFL Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Har en mercedes 95 mod stasjonsvogn som jeg skal ha litt lyd i. Skal ha et 6,5" frontsett fram og et 6,5" sett i dørene bak, vil høre om folk kan anbefale noen frontsett???? Skal også ha meg ny spiller.Noen anbefallinger ?? helst Pioneer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Er selv meget fornøyd med Peerless Resolution. Kjører et 5" foran og 6" bak i hattehylla. Hiv på en passende forsterker på disse å du har golyd i massevis.. Anbefaler sub i bagasjerommet i tilegg... Av spillere har jeg selv DENNE som leverer upåklagelig lyd. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Er selv meget fornøyd med Peerless Resolution. Kjører et 5" foran og 6" bak i hattehylla. Hiv på en passende forsterker på disse å du har golyd i massevis.. Anbefaler sub i bagasjerommet i tilegg... Å i stedet for å ha høytalere i døra bak, hvorfor ikke heller sette dem i hattehylla? Ørene er jo ikke på beina... Av spillere har jeg selv DENNE som leverer upåklagelig lyd. :) Det er vel ikke så lett å sette dem i hatthylla på en STASJONSVOGN?? Focal, morel, seas, hertz er kvalitet... Peerless er også bra, i forhold til pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Det er vel ikke så lett å sette dem i hatthylla på en STASJONSVOGN?? Ops, nei... Sant det... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg