Tomikk Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Volvo 240 selges komplett eller i deler. Bilen er i daglig drift og går greit. Problemet er at bilen skal eu godkjennes i september/oktober i år. Dette gidder jeg ikke selv, da eksosanlegg og høyre baklykt må byttes ut. Det er også en liten bulk i venstre kanal som jeg ikke vet om går gjennom eu godkjenninga. Tenningen må også justeres. Derfor selger jeg bilen komplett billig, eller i deler. På den nå sitter det 17" Compomotive felger, 225/45/17 med gode Continental Contisport Contact dekk som holder fint en god stund til. Skal prøve å få lagt ut noen bilder av den snart. Interessert? Send meg en mail på tomerikg@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Ikke interessert. Kjøp salg skal ikke postes her! :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg