bjorke Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hva gjør jeg nå? venter? forstår ikke dette helt jeg.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Ligger ikke filen i Download mappen din? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Du stikker til play.com og kjøper det derfra. Mye lettere. Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 glemte det samme selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by rwd 4ever glemte det samme selv:) Hmm....Dette gikk treigt; gikk inn på serverlista,trykka på en server med rask ping ellernoe...så ble jeg connecta...men den startet ikke å laste ned nei! lot pc'en stå i noen timer, så sjekket jeg...da hadde den lastet ned 3,45MB...yeah angry Så det er visst bare å vente...HAr noen noen tips om hvordan å få dette til å gå unna litt raskere??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg