spurv Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hepp. Har et problem på min Passat 99modell sedan. Skal skru ut låsesylinderen. Greit nok, det er bare å ta ut en propp og bruke rett verktøy, men problemet er, skruen har rusta, og med mine "enorme krefter" har jeg klart å ødelegge sporene hvor eventuelt "bitts" skal settes inn. Noen tips på hva jeg kan gjøre? utrolig hvor vanskelig ting skal være :). Kan legge ut bilde senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Borr den ut. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Regner med at du er klar over at det er torx-T20 bits du må bruke. Men du kan prøve å borre et rett spor slik at du kan bruke et stort flat skrujern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Regner med at du er klar over at det er torx-T20 bitsdu må bruke. Men du kan prøve å borre et rett spor slik at du kan bruke et stort flat skrujern. Ja da :D.. har tatt ut på sjåførsiden.. så her har jeg fulgt boka ;)... skal se litt på det.. er litt vanskelig å komme til.. eventuelt få "mekkarn" min som jobber på mercedes til å se på den. Han som skal skifte bremseskiver og klosser.. samt sette på koni dempere/"fjører" med 35mm senk!! :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 hei. du sa i den andre tråden at du skulle dempe døra.. mener du å lyddempe den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 hei. du sa i den andre tråden at du skulle dempe døra..mener du å lyddempe den? Jepp. delvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 hva bruker du da? helt vanlige dempematter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Personlig så synes jeg det er vanskeligere å få festet låsesylinderen enn å løsne den. Har selv en -97 mod som jeg plagdes med å få skrudd torx skruen på plass igjen, uten at låsemekanismen datt løs. Er usikker på om dette bare gjelder -97 modellen. Vet at de byttet ut selve sylindereb i sendere modeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Når man demonterer må man bare huske på å holde ut hantaket mens man skrur, og samtidig lure litt på sylinderen om den kommer ut, slik at man ikke skrur for mye ut. Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hei. du sa i den andre tråden at du skulle dempe døra..mener du å lyddempe den? Brownbread, fåes hos http://www.morel.no , tror det er gode priser på det nå. Betalte 2000kr... MASSE!. jeg demper med 2 lag på ytterdøra, skal legge 1 lag på plata imellom også. Masse på rullen igjen.. dvs, det er 2 ruller i pakka.. jeg er vel ikke halvveis på rull 1 engang :D. Finnes kanskje bedre til å dempe ytterdøra.. men detk oster også litt, sjekk ut http://installbay.no/index.php?cPath=67_73 Tror dette også er VELDIG bra :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Tips til BB, ha en tapetkniv, og legg det på i litt varmt vær :).. det går det kjempesmurt.. Og finn en god rulle for å få det godt inntil.. VELDIG lett.. bare man kommer til :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg