TG1 Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 du tar nok feil.. Hifi Klubben begynte å selge Stroker rundt 1993,såvidt jeg husker... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by TG1 du tar nok feil.. Hifi Klubben begynte å selge Stroker rundt 1993,såvidt jeg husker... Det er sånn en finner ut at en begynner å bli gammel.... måtte ned å bla igjennom de gamle HiFi klubb avisene, og du har nesten rett, Strokeren kom første gang i midten av 94, så da er den ikke så langt unna 10 år dersom den er blant de aller første som kom til landet. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Baldrick Det er sånn en finner ut at en begynner å bli gammel.... måtte ned å bla igjennom de gamle HiFi klubb avisene, og du har nesten rett, Strokeren kom første gang i midten av 94, så da er den ikke så langt unna 10 år dersom den er blant de aller første som kom til landet. hehe.. akkurat :) husker at stroker'n var i HiFi Klubben bilstereo-avisa en gang rundt 93 eller 94,ja.... begynner å dra på åra ja,men den er fremdeles brutal :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 husker for leenge siden da jeg var fjortiss å begynte å interessere meg i bilstereo.. satt utpå hifiklubben i demobil deres med en stroker 15 og zpa0.5... første gang jeg "fikk pikk" av bilstereo :D (men på den tida fikk jeg aldri råa til mer enn 2stk 12" boss'ere i golfen til ho mor :) men den tida var det brukbar pris på strokern.. i dag er den bare dyr... Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by CaliBreez første gang jeg "fikk pikk" av bilstereo :D hmmmm ????? det høres ikke moro ut.... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg