[M-Tech] Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få mere sprut?? Har skrudd synt motoren no og vurderer å sende toppen til porting hos tc motor i kr.sand. filter, eff.anlegg, trim kammer, chip, grenrør, rakerør helt bak... høres dette fornuftig ut?? eller er det noen som har erfaring/tips??:) tanx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Hørte på det samme på min tidligere is, hos ts motor. fikk pris på 12k med chip, men da måtte jeg demontere toppen selv og litt sånt. Porting av topp, plansliping, sende kammene vekk for omsliping. Regnet med å tjene endel hk på dette, men solgte bilen før det ble noe av :( Jeg vil si: Go for it! og gi meg en pm når det er gjort, bor også i kr.sand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2 coupe Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Et fornuftig tips: selg BMWen, kjøp Audi:D hehe Siter En gang Audi S, alltid Audi S.. Audi S4 sedan Audi S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg