Minivafle Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Her er bilde av hvor jeg trakk kabelen ;=) Det er ca rett bak av batteriet :) Sånn ble kassen etter vi fikk den trukket med duk :) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Begynner å ta vveldig fin form dette :D Skal bygge i glassfiber selv, men har ikke fått glassfiber enda :P Gleder meg til å se det ferdige resultatet, også kunne jeg tenke meg å høre hvordan det spiller. Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXigo Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Tusen takk for flotte bilete! :) Ser absolutt bra ut dette, så lukke til vidare. Resultatet blir sikkert bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Begynner å ta vveldig fin form dette :DSkal bygge i glassfiber selv, men har ikke fått glassfiber enda :P Gleder meg til å se det ferdige resultatet, også kunne jeg tenke meg å høre hvordan det spiller. Kom til mo i rana så lar det seg ordne ;) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noXelon Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Kom til mo i rana så lar det seg ordne ;) Hehe... Langt det :P Tenkte på Gatebil treff senere eller noe. Bor på Lillehammer Siter Volvo Amazon 1968 mod VW Passat 1.8 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 ser ikke bort ifra at jeg skal nedover ettervært nei ;) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 var ute istad å tok en liten glassfiber jobb + smålakking viktig å utnytte tiden før kino :P la 1 lag glassfiber til inne i kassen, viktig å ikke grise på trekket;) Denne er da lakket svart, er tre så blir ikke 100% men ikke noe som blir å vises;) time will show hvordan det der blir ;) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Endelig har jeg kommet hjem fra ferie og fått gjort noe med bilen. Har fått strokket alle kabler å montert sikringsholderne til alt, Mangler nå bare å skru fast elementene, forsterkerne, og kondisene. Så er det bare å koble :) Sånn ble det når sikringsholderne var på plass :) Dårlig bilde men der er nå kassa kommet inn i bilen, men elementene står feil vei her iforhold til hva jeg skal ha de. Ennå et. Litt spagetti skal det være når man holder på. On my way home :) Håper å få alt opp å kjøre på fredag men det kommer ann på om jeg får tak i fordelingsblokker til den tid. Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna | GGF Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Blir sikkert bra når det der e ferdig. Har sjøl blitt anbefalt å kontakte han Bøjinis når æ skal hive mæ rundt med den sorten. :) Siter Proud member of GirlsGoFast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 ja han e flenk :) han har lært mæ opp gått nu ;) :P Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna | GGF Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Hehe, høres bra ut. :yodude: Siter Proud member of GirlsGoFast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg