Stuffed Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 du må jorde spilleren bedre, evt forsterkere o.l. Det er det ikke, har prøvd mye, men det er nok rett og slett batteriet som er dårlig.. Har du bilder av bilen nå etter at du har fjernet emblemene og satt på powerfilter?:yummy: :drunk: Kan prøve å få tatt noen idag :) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Flott. Vil se hvordan det ser ut :blunk: Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Flott. Vil se hvordan det ser ut :blunk: Skal til min far i morgen, bilen står der, så tar bilder da :) Nå er jeg ihvertfall 18(bursdag, yay kake!), og det er bare 8 dager igjen til oppkjøring! *Nerver* :cab Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Her er et bilde av motoren med filteret: Og her er stumpen uten emblemer, det sitter igjen bittelitt lim, men jobber med saken (Bilen er fryktelig møkkete etter en drittvei vi kjørte på igår) Bare 7 dager igjen til oppkjøring! :D Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Stilig. :) Hvordan er lyden nå på bilen, etter at du byttet til powerfilter ? :) Er det 'rå lyd' ?? :) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Den er tøff den, blei litt mer kvass :) Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Nå har jeg sota baklyktene, og skal vaske/rydde bilen idag! Oppkjøring i morra... *Gruglede seg* :D Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Hvordan fjernet du emblemene? Bare og pirke de av med neglen? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 La inn et lite innlegg jeg.. har fjerna emblemene selv og kjeder meg litt akkurat nå ;) Step 1. Rengjør området rundt merket for å bli kvitt småsteiner og drit som har samlet seg over merke(ne). Bruk f.eks høytrykkspyler eller hageslange og prøv å få bort så mye som mulig. Step 2. Bruk en hårføner (for de som har hår på hue.. kremt... ) eller en varmepistol hvis du ikke har hårføner, for å varme opp tapen/limet bak merket sånn at det løsner bedre. IKKE føn for lenge.. det er skadelig for både lakk og føner (som min mor advarte meg sterkt mot..). Step 3. Så sprayer du på litt av et produkt som heter "Label off" som fåes på blandt annet biltema. Det sprayer du på rundt merket for å treffe limet bak. Ser sånn ut: http://i155.photobucket.com/albums/s315/Hansemann88/DSC00074.jpg Step 4. Så finner du fram fiskestanga di, kapper av litt av fiskesnøret og gå tilbake til bilen igjen. Derretter fører fiskesnøret bak merket med en "opp og ned" bevegelse fra den ene sia til den andre helt til merket faller av. For dem som ikke veit det, ser en fiskestang med fiskesnøre sånn ut: http://i155.photobucket.com/albums/s315/Hansemann88/DSC00075.jpg Akkurat dette eksempelet her har ikke blitt brukt på non år.. men det er en annen sak. Step 5. "Dette ble ikke bra" tenkte du.. derfor tar du litt mer av "label off" og sprayer på limrestene og bruker et gammelt bankkort eller no lignende til å få bort så mye som mulig av det. Ikke bruk FOR mye.. Step 6. Tilslutt vasker du, tørker, og polerer over for å få bort eventuelle fargeforskjeller. FØR (Også før jeg kjøpte bilen faktisk.. :P) http://i155.photobucket.com/albums/s315/Hansemann88/210db5eaf674821ca482a57c4d219003.jpg ETTER http://i155.photobucket.com/albums/s315/Hansemann88/Utennavn.jpg Dette var hvertfall min fremgangsmåte. Syntes det ble bra :) Dere får si ifra hvis dere har noen andre lure triks. Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Takk takk! Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg