Gå til innhold

skurrelyd fra høytalere av og til

Ranger emnet

Baleni

Anbefalte innlegg

har noen 10" pioneer som jeg fikk av min bror for en tid tilbake, etter han fikk de igjen etter innbrudd i bilen hans,

funker nesten helt fint, men hele tiden når jeg kjører høres det ut som høytalerene er sprengt, så kan jeg bare svinge litt på rattet fram og tilbake så funker de fint, retter opp igjen så er skurrelyden tilbake, funker også helt fint når jeg står stille,

mistenkte høytalerene sprengt, virkse som de spiler greit i en spsiell posisjon:uhhmmwhat?:

har sjekket det meste av kabler og alt ser ut som det er som det burde være..

er vel ikke noen som har noen kloke setninger?:watchout

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noen ledninger som gnusser borti hverandre inni der a? (er det ikke sånn at jordings ledningen ikke skal komme borti noen osv??) ikke at jeg er no ekspert men brodern hadde masse skurring i høytalerene (noe alla sånn som er på tvn når den er uten signal) og da var det noe med jording osv...

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noen ledninger som gnusser borti hverandre inni der a? (er det ikke sånn at jordings ledningen ikke skal komme borti noen osv??) ikke at jeg er no ekspert men brodern hadde masse skurring i høytalerene (noe alla sånn som er på tvn når den er uten signal) og da var det noe med jording osv...

har hatt jordingsproblem før, så det kan være fult mulig..ja, sånn skurrelyd som kommer fra tv..

skal sjekke dette ut imorra,,takk for svar!

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider