PankPinter Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hei, bilen stoppet med melding om "styrfel service erfodras" så kom "El. startspärr se manual" Nå er bilen på verksted, noen som har erfaring med denne type feil? V50 1,8 D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Kan ikke si at jeg har vært borti noe slikt nei. Ser du skriver 1.8 D, men er vel kanskje 1.6 D du mener ? Dieseln er enten 1.6 eller 2 liter. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PankPinter Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Ja selvfølgelig 1,6, og reparasjonen kom på 12.000 hyggelig når garantien gikk ut for en uke siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Sykt.. dette er noe de lett skulle latt gådd på garantien. Ikke videre imponert over forhandleren din iallefall da, hadde vært noe annet om det var småpirk du plagdes med. Men en så alvorlig feil på bilen bør gå på garanti, spesielt når den bare var 1 uke over. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 hvor gammel er bilen? dette bør det jo være utvida garanti på til 5 år spør du meg Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Ja selvfølgelig 1,6, og reparasjonen kom på 12.000 hyggelig når garantien gikk ut for en uke siden. Hva var det som var galt?? Mulig du kan ta det på reklamasjon den er vel på 5år mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg