wabby Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Har bestemt meg for å bytte ut mine felger og står mellom to valg. Alternativ 1: MOMO Corse Black (7x17) Disse er tøffe og vil kle min rød/sorte kontrasten. Alternativ 2: TSW Sakata (8x17) Det jeg liker med disse er den brede kanten og at de er 8". Da kan jeg strekke dekka litt og kjøre tyskerstil på dem :) Trenger hjelp til å bestemme meg, si hva dere ville valgt og hvorfor. Takk! Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Alternativ 2, helt klart!!!! De momo felgene var egentlig litt kjedelige, og om du vil ha tyskerstuk må du ha noe med litt bredde! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusty Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Momofelgene er råe! Jeg hadde helt klart gått for Momo. Siter Med vennlig hilsen Crusty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven_racing Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 ville gått for momo... svarte felger på rød bil er stilig:) momofelgene er ikke kjedelig... skal du gå for de andre å kjøre tyskerstuk så må du ha den så lav så lav som mulig... men siden du har svarte fangere å sånn så ville jeg gått for momo felgene:):) Siter 98 VW Passat TDI (solgt) 89 Audi 1.6 TD (solgt) 86 VW Golf 1.8 (spiker) 85 VW Golf 1.6 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Svarfargen på fangerene er midlertidig. Bilen skal bli helrød på sikt. Den ser egentlig litt teit ut på avstand og profil. Svar klump forran og bak som er fangerene. Bilen er bra lav fra før så dekkene fil følge skjermkanten. 55/40 senket. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 nr.2! i trøndelag har "alle" taxi'ene de momo felgene der:S Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirLund Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Momo rims al the way! Siter Corolla GT twincam [x]Subaru impreza GT (en slik bil SKAL jeg ha igjen!) [x]Corolla 1300 "gti" R.I.P [x] passat g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Det ble alternativ 2 :) Prisen ble... ja, billig =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg