phax. Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Hoi, har litt lyst på nye felger på golfen. så da må man jo selge de gamle.. Har et par 17" OZ felger som sto på bilen når den ble kjøpt. Aner ikke hva de heter mer eller hvor mye de koster ny. Ene felgen har en liten ripe ellers er de strøkne. Dekka er knapt rullet på. Hvor mye kan jeg ta for disse på bruktmarkedet? Bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N0_Fear Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 tja, si det egentlig. Tror du ikke en 4 lapper eller noe slikt er ganske så greit eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Snakka med forrige eier nå, han mente nypris var 3-3500,- pr stk for de felga der, syns det hørtes dyrt ut jeg. Noen som vet om det stemmer eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 OZ Titan heter felga, fant pris på ca 2200,- på de nå. + dekk så blir dette en pakk på 12-13 lapper i nypris. Er halvpris ca en fair pris da? 6000,- altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Det burde gå bra vist felgene er strøkne, og dekke nye:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 OT: hvor mye er bilen din senket? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 30 mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Spar felgene å kjøp vinterdekk på dem. :) :knock: Da eg kjøpte min golf gti fulgte det med 17" di la eg nye vinterdekk piggfrie 205 50 17 kostet 3950 kr ferdi montert. åsså kjøpte eg meg 18" r32 felger sommerdekk. med 225 40 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Det er selvsagt den ideelle løsningen. Men så var det de pengene da.. ;) Rimelig trangt budsjett og mye på ønskelista. Planen var å kanskje selge disse etter sesongen og kjøpe nye til neste sesong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg