thanatos Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Er det B3, altså ? Hvorfor har uttrykket typ 89 blandet seg inn ? Og, hvis jeg vil ha hvite instrumenter, hvor hendvender jeg meg ? er det noen som selger styling til en overkommelig pris i dette landet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by dysleckticker Er det B3, altså ? Hvorfor har uttrykket typ 89 blandet seg inn ? Og, hvis jeg vil ha hvite instrumenter, hvor hendvender jeg meg ? er det noen som selger styling til en overkommelig pris i dette landet ? Du finner ikke noe styling til overkommelig pris noen steder. :) Ja du har B3 karosseri. Hvite instrumenter kan du få tak i hos Eiker motorshop i Hokksund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by NoLimit Du finner ikke noe styling til overkommelig pris noen steder. :) [/b[Var det jeg regnet med igrunn, men jeg er bare 17, snart 18, så så veldig mye penger blir det ikke, akkurat.. Felger hadde jo vært kjekt,da. Er det mye styr å senke den,eller ? Originally posted by NoLimit Ja du har B3 karosseri. Hvite instrumenter kan du få tak i hos Eiker motorshop i Hokksund. Hva koster det, vet du det ? Er det da bare å få skiver, som jeg legger utenpå ? Beklager de noe elementere spm her, men jeg lurer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by dysleckticker Hva koster det, vet du det ? Er det da bare å få skiver, som jeg legger utenpå ? Beklager de noe elementere spm her, men jeg lurer.. :) Bare å spørre :) Du får tak i slik som du legger utenpå ja. Veldig enkelt og kan ikke tro det koster så mye. Å senke denne bilen er ikke noe vanskelig. Jeg hadde 60/40 senking på min. Ble bra det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by NoLimit Bare å spørre :) Du får tak i slik som du legger utenpå ja. Veldig enkelt og kan ikke tro det koster så mye. Å senke denne bilen er ikke noe vanskelig. Jeg hadde 60/40 senking på min. Ble bra det. :) Hyggelig med rask og fin respons ! Hvor store felger vil du anbefale ? Er det noe å få tak i brukt ? Hva koster senkefjærer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by dysleckticker Hyggelig med rask og fin respons ! Hvor store felger vil du anbefale ? Er det noe å få tak i brukt ? Hva koster senkefjærer ? Jeg hadde 17" på min og tror ikke jeg ville hatt noe større enn det. det er pent og passe med 17". Får tak i brukte felger ja. Spørs hva slags merke senkefjærer du kjøper, men det kommer nok på under 2000,- for bare fjærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 veldig nice bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hehe, nå har jeg henta bilen. noe særlig råskinn er det ikke, men det duger vel :) skal få tatt noen bilder, jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by NoLimit type89 = B3 Nei, det er ingenting som heter B3. Han har Typ 89. Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by dysleckticker Er det B3, altså ? Hvorfor har uttrykket typ 89 blandet seg inn ? Ikke bry deg om dem, det er ingenting som heter B3. Uttrykket Typ 89 har blandet seg inn fordi det er det den heter :) Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by 31337 Nei, det er ingenting som heter B3. Han har Typ 89. Hmm.. dette her må sjekkes opp.. ganske sikker på at du tar feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by 31337 Ikke bry deg om dem, det er ingenting som heter B3. Uttrykket Typ 89 har blandet seg inn fordi det er det den heter :) hehe, da, så :) Men er det ikke bare logisk at den heter B3, når den andre heter B4 ? Kanskje slik det hele ble slik, i stedet for type 89 :) Fabrikkbilder, folkens !:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by dysleckticker hehe, da, så :) Men er det ikke bare logisk at den heter B3, når den andre heter B4 ? Kanskje slik det hele ble slik, i stedet for type 89 :) Fabrikkbilder, folkens !:D Ja den heter B3. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thanatos Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Her går det unna, ja ! :) Den ser jo temmelig ut den der, ja, dessverre... :( Har du flere fabrikkbilder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by dysleckticker Her går det unna, ja ! :) Den ser jo temmelig ut den der, ja, dessverre... :( Har du flere fabrikkbilder ? Har ingen flere bilder. Ja den er da grei den bilen der. Så slik ut audi 80`n min og da jeg kjøpte den. Går fint an å få dem fine. :) men det koster jo penger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg