dreamcar Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 fikk en kia av samboern , stooor fornøyd me den ja:drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 fikk en kia av samboern , stooor fornøyd me den ja:drive2 Kjøpte en til samboeren min jeg også :O) Likte at jeg kunne kjøpe samme felger som på evo'n og sette de rett på Cee'den. Eneste minus er at skivene på kia'en ser utrolig små ut i forhold til felgene på evo'n :O) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreamcar Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 nice, finest sort ja:peace: :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 :driving nice, finest sort ja:peace: :pray Doohhh.. du e samboer'n min :) Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hehe... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trucman Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Kjøpte en til samboeren min jeg også :O) Likte at jeg kunne kjøpe samme felger som på evo'n og sette de rett på Cee'den. Eneste minus er at skivene på kia'en ser utrolig små ut i forhold til felgene på evo'n :O) Mvh Da er det bare å få sota ruter på den bilen.. jeg kjører en carrens legger ut bilder seinere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Eliassen Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 de orgianlae kia felgene ser jo bedre ut. men på en evo er de jo fet.... Siter jeliasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg