frank1982 Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 hei alle har en eldre mazda T3000 trenger nye dekk. Da det er lite aktuelt å kjøpe nytt, så hadde det passet perfekt med noe brukt. Derfor lurer jeg på om noe vet om hvor man kan få tak i dekk til mindre eldre lastebil (7x16) 12lags. Hadde vært kult om noen hadde forslag :) Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Er det noe "lasteindexkrav" eller hva det heter på dekkene til denne bilen eller? Jeg kjøpte noen Yokohamadekk med index på 118 til Chevy Vanen min, og de er veldig lastebilete for å si det slik... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank1982 Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 tror eneste kravet er at det er 12 lags dekk Siter I`d rather push an Audi then drive a BMW 94 S4 STV 88 bx turbo diesel 88 bx GTI 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg