raggar-racing Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hei Har et spørsmål til dere ford gutta jeg! :) Jeg skal skru litt granada i helga som kommer, åsså lurer jeg på hvordan den "delen" som den indre drivknuta er skrud fast i, hvordan den sitter festa? Er det ei mutter i midten å splines? Skal ha av den på den ene sia da bolta som drivkuta er skrud fast i har knekt og må borres ut! Si i fra hvis dere ikke sjønner hva jeg mener! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Ingen som vet? Skule vist det fortest mulig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Er to utgaver, den som kan vippes ut, og den som du må inn i klokka og fjerne ett låseklips, tipper på sistnevnte. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg