nik0lai Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Vel, det jeg er på jakt etter, er en "bakende" som ikke bygger så mye ut bak, som den gjør nå. En som går mer eller mindre rett ned fra bakluke. Vil ikke ha den store "sofaen" jeg har bak har bak der nå. Håper noen gidder å gjøre en forsøk på å gi bilen min ei "smooth" rumpe ;) Feel free til å gjøre det sånn som du mener det ville sett best ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nik0lai Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Okay, da ingen her prøvde, så gjør jeg ett forsøk selv. Det ble usannsyling dårlig, så vist noen tror de kan bedre, så er de hjertelig velkomne til å prøve! Mitt resultat: Prøvde også å lage en "flat" rumpe, uten hell. Så vist noen har lite å gjøre i sommerferien sin, så setter jeg stor pris på det. Er så kjedelig å ødelegge hele stylingfangeren vist ikke det blir bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg