slayer Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Hei! Tenkte å legge ut noen bilder av bilen min, samt spørre om hjelp til noen feil og andre spærsmål jeg måtte ha :) Feil: 1. Vifta har tre hakk, den virker kun på 1 og 2. 2. Varmeseter funker ikke. 3. Km.teller har akkurat sluttet å fungere, triptelleren fungerte til i går, da jeg nullet den ut, etter det har den ikke fungert. Det var alt i første omgang.. Ser også etter billige felger, 16-17", senkefjører og en annen grill kanskje? Hvis noen har tips om hva som kan være feil og hvor jeg kan få tak i annen grill så skrik ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasaj240 Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Fy faen for en strøken bil ;O ! sikle sikle:P:???: Siter 2000 Audi A4 1.9TDI 1984 Volvo 240 bruksbil:P 1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html 1987 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Ikke så verst, men bildene lyver jo. Er ikke 100%. Men har heldigvis ikke funnet noe rust. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Nydelig kjerre :D så utrolig velholdt ut :) ang. grill så er eneste "annen grill" de eldre, som er svarte inni.. sånne med netting og slikt blir litt jalla. btw: bilder fra motorrom? :D Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Ville fikset "feila" først,så felger og joy-things:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Nydelig kjerre :D så utrolig velholdt ut :) ang. grill så er eneste "annen grill" de eldre, som er svarte inni.. sånne med netting og slikt blir litt jalla. btw: bilder fra motorrom? :D Ok, da utgår det :D Kan ta bilde senere, må ta en kjapp vask der også.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Ville fikset "feila" først,så felger og joy-things:) Enig der! Men jeg tenkte å legge ved en forespørsel om litt felger osv hvis noen finner på å selge etterhvert.. :) Ingen som har noe tips angående de feilene a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Den var jammen fin. Jeg ville holdt bilen så orginal som mulig hvis jeg var deg. Jeg mener at du må beholde grillen, den røper jo at det tross alt er en "ny" 240:) Turbofelger hadde gjort seg. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Kliss lik min, jo! Hvite blink gjør seg utrolig godt på den fronten forresten. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Takk takk! Noen som vil se hvordan den så ut før jeg gikk over med lakkrens x 2 ganger, polering og lakkforsegling? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 få se da! Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Kommer, må bare laste de opp på http://www.photobucket.com først.. Mye tror dere denne kan selges for hvis jeg bestemmer meg for det? Den skal eu godkjennes innen september, så alle feil som den eventuellt måtte ha blir ordnet av meg. Gode sommer og vinterdekk, ikke noe rust som jeg har sett over eller under. Kun flasset av litt lakk i hjulbuene, men ikke rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Hehe, fint med det "før/etter-panseret. Hvordan fikk du baklysa blanke igjen? Polerte de og? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hehe, fint med det "før/etter-panseret. Hvordan fikk du baklysa blanke igjen? Polerte de og? De ser ut som nye når de er våte.. Men når de tørker er det samme greiene.. :( Fikk ikke prøvde å pusse og polere de i helga, skal få tatt det snart. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg