benzin Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Min kjære sierra bestemmer seg for å stoppe en gang i blant, ikke hver dag, men når det passer som dårligst.... Midt inni traffikerte kryss ser jeg batterilampa lyse, bilen rister og jeg hiver inn gassen.... men akk, for sent :/ Den starter med litt kamp. Hva kan være årsaken til dette? plugger / tenningsledninger er det ikke, men kan det ha noe med fordeleren på gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyrus Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Sjekk luft/vakum slanger. En slange hadde ryki hos meg og da stoppa bilen noen ganger når jeg trykte inn clutchen hvis bilen var kald. Vet ikke hvordan det er med sånne slanger på en ford da. Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg