_240_turbo_ Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Kjøp og salg.... :rules: Bruk heller PM Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 har en liggende. problemet med å sende det i posten er at det er ganske dyrt. posten sku ha 300 kr ca får og sende fra finnmark til oslo. syntes det var litt mye.. vet ikke om jeg har alt til den, festene altså da det bare ble plukket av min bil å slengt bort for over et år siden. skal skjekke. 400 kr + porto å den er din. om den er komplett. 120kr som egenemballert pakke. opp til 10kg :) har gjort det selv 2 ganger Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-244 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Eg sente ett i posten,å bettalte 120 kr + 60 i oppkravsgebyr !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Har heldigvis ødelagt 4 Sjalusier til 240 i mine år :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Har heldigvis ødelagt 4 Sjalusier til 240 i mine år :D gidda og ødelegge di da... laksetrapp e jo rått:D Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Har heldigvis ødelagt 4 Sjalusier til 240 i mine år :D jeg ser opp til deg! ånei :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Har heldigvis ødelagt 4 Sjalusier til 240 i mine år :D Di detter vel av når man kommer opp i litt fart har jeg hørt!? Vet ikke om det er sånn du har ødelagt dine da, men setter man på negertribune så burde man ha det i bakhodet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 bruker alltid silikon når jeg og kameratene monterer sjalusiene. Slipper vibrasjoner, slipper å bli frastjålet, slipper å bekymre seg i høye hastigheter og i vaskehaller :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Er interresert i alt som er HELT. :) JEG liker sjalusi, og det skal på MIN bil. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Kjøp og salg.... :rules: Bruk heller PM Hadde folk lært seg å holde til topic hadde jo ikke dette vært en salgstråd. Han skulle jo egentle bare vite hva de er verd.. Kan ikke folk prøve å holde seg til topic da? Så fortell han hva det er verd, that's it! Ikke selg han det du har liggende, eller mas om at det er harry og ukult og bla bla bla... ( _240_Turbo: Bra du passer på :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go40'n Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Jeg har fester til laksetrapp. Eller bil med fester , tilsalgs ;) har du fortsatt festene tilsalgs??? eller er det noen andre som har??:) Siter 1986 Volvo 240 GL B230A ~Volvo A Better way of living~ ~We ride together, we die together, VOLVO 4 life!~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 sikaflex! ingen vibrering, ingen sjangs for at vaskeautomaten spiser det opp og det vil ikke hoppe av i høy fart Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg