-=tek=- Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hei Jeg skal bytte vindusvisker mekanismen på golfen, men jeg får verken av dekselet som er over mekanismen og motoren eller vindusvisker armene. Er det noen som har noen triks eller har gjort det før? Siter -Lexus IS200 sport [x] Nissan King Cab - Opel Vectra - VW Golf IV GTI (Konebil) - Opel Omega - 2x Volvo 240 - VW Vento - Audi A4 1,8 TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 HeiJeg skal bytte vindusvisker mekanismen på golfen, men jeg får verken av dekselet som er over mekanismen og motoren eller vindusvisker armene. Er det noen som har noen triks eller har gjort det før? Har hatt av viskerarmene og dekslene rundt der før, men husker ikke helt i farta. Jeg fulgte Haynes boka. Må hvertfall vippe av pluggene utapå festeskruene på hver viskerarm. Da kommer man til mutterene som fester dem. Så må gummilista som går på tvers øverst i motorrommet taes av, før man løsner de andre dekseler under viskerarmene. Det sitter bare på klips om jeg ikke husker feil, kan være litt knotete å få løsnet. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Pass på at når du tar av den beskyttelsesplaten som ligger over visker motoren og alt der nede, at du ikke knekker den.. Det klarte de nemmelig og gjøre med min søsters Golf på verksetdet da viskerene gikk.. Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg