terminator402 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Dette er den nye bilen min, si hva dere syns :) tror ikke den helt er beregnet for trøndelagsveiene, sidet trøndelag er fartshumpenes mekka! :p menmen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 få av dekalene i ruta/panser og lakker speilkappene dine :D jeg er heller ikke så stor fan av soting av ruter, men det er min mening:P Anywys, pen bil =0) grattis!;) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator402 Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hehe, going to;) men det er litt rust i kanalene, og på gulvet under, så det må nok litt sveising til.. :S noen som vet priser på sånt hos verksted? eier ikke skru/sveisekunnskaper :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Likte ikke dtm/catkiller'n eller hva man kaller den leppa. Og ville spandert på nye tåkelys og blinkere. Også fjerna dekalene og lakka speil som nevnt. Gjør du det så har du straks en pen bil! :) Gratulerer uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Rå bil som blir tøffere når du får gjort følgene!: GTI/VR6 bakluke spoiler må du skaffe deg :O Ellers, gjør som nevnt over her! ;) Så dra hjem i garasjen, å gjør som du/dere har blitt fortalt ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg