chrizz_g Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hei. Driver å pusler litt med et annlegg i en gammal to-førr for tiden, også lurte jeg på om folk har erfaringer? Har satt inn en Soundstream RFW-12, i en stoooor kasse, drevet av en LW1.350. Hvordan bør jeg koble dette? Har også to små Pioneer 4" i hver dør foran. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Jeg har masse erfaringer, hva lurer du egentlig på der? :) Synes kassa ser alt for stor ut, og forsterkeren alt for liten, men regner med at det har med økonomien å gjøre!? :) Regner med du har planer om å brokoble subben på forsterkeren, og kjøre 4" på spilleren!? Eller har du noen andre tanker? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Den bassern har ingenting i den bilen å gjøre, var bare noe jeg fikk billig, så jeg slo til! Har egentlig tenkt å ha den kassen og forsterkeren i 740'en min. Jeg har vel egentlig tenkt til å bruke en basser jeg kan ha under hattehyllen. Hvilke elementer er bra? Kjører 4" på spiller nå ja, høres jo helt ræv ut. Drittspiller. Skal teste med en ny en imorgen. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 lagde en lignende tråd jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 http://www.bilforumet.no/bilstereo/171435-bass-i-240-a.html http://www.bilforumet.no/bilstereo/172165-hvordan-f%E5-best-lyd-i-en-240-a.html mange innspill i de trådene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg