sunflyer Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei, Jeg skal nå demontere frontfangeren på bilen min (volvo), men jeg er ikke sikker på hvordan enn går frem før lakkering. Trenger jeg bare pusse ned også legge et lag filler også grunne deretter lakkere ? Har et par litt dype striper så kanskje jeg bør sparkle før jeg legger på iller? Tipper jeg må bruke våtslipepapir, men hvilken type, er 600-800 bra nok ? Hva slags sparkel, filler og grunning bør jeg gå for og trenger jeg noe mere ? Kan noe av dette bestilles på nettet ? Takk for at du leste eller svarte :) Siter www.glassfiberforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 du kan bruke 320/400 før filler, og 600 før lakk. ring hamar bilpleie, http://www.billakk.no, de har alt du trenger! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg