Ben-gt Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 noen som har satt en 2,2 s4 motor i 96mod a4?? trenger litt info om plassering og drivlinje jeg kan bruke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Jeg har aldri hørt om noen som har gjort det.. men finnes jo S4 i det samme karosseriet så må vel bruke de delene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 men s4 i det karosseiet er 2,7bi turbo, og ikke 2,2t... vil tro at du kommer til og slite med å få motoren inn i motorrommet... jeg har a4 tq, og der ligger motoren helt framme med frontstykket, og nesten borti torpedoveggen, så en sylinder til kan bli en smule problematisk... den 5'er motoren er litt lengre... så blir det da også bra arbeid med ledningsnett... blir masse skøyting der, verken s4 eller a4 radiator ville passe med s4 motoren i a4 karrosn.. sikkert mye mer som heller ikke ville passe.. men det vile vært rått hvis du hadde fått til noe sånt... hadde nokk gjort samme med min bil hvis du fikk det til og fungere Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hadde vært utrolig heftig om noen hadde klart det, femmer lyden er jo som smør på skiva Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben-gt Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 vinteren i norge er lang.. hehe. skal nok få det til, hvis det lar seg gjøre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg