theopelking Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 heey fikk i meg nye felger,der kunne jeg treng noen lengre hjulbolter,tenke også å space ut så,må ha noen lengre,noen her som vet hvor man får i lengre hjulbolter til vento eller? eller har noen å selge? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 hvor lange trenger du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 cirka 2-5MM lengre enj dem orginale Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 har noen der gjengene er 28-29mm.... brukte de på golf2 de var lengre enn de orginale på golfen. nå vet ikke jeg orginallengden på vento da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 hvor mange har du av dem a? å pris? kan prøve dem vetts Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 har 16 stk... har du 4 eller 5 bolt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 har 4 bolts så skal vell være nok bolter da,tror jeg da,ikke noe gani i matte her men,slags pris hadde duh tenkt a? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 nei vet ikke hva det er verdt jeg.... hva synest du? men sjekk nå ført at de er lengre enn dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 målte duh fra første gjenge til siste gjenge jah liksom?,org gjengene mine er cirka på 25mm Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 fra første til siste ja...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 okey,da skal jeg ha dem,hva skal du ha for dem? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 bud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 har ikke peeil på hva dette koster nytt men,begynner me 100kr jeg da Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg