golf_golf Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hei! Jeg lurer på om det er toppakninga som er røket på min VR6. Men håper på at det kan være noe annet som er galt. Bilen går ganske ujenvt på tomgang og er en slags "dirring" i bilen når jeg kjører. Det virker også som å den har problemer med å få eksosen ut av systemet. Har ikke merka noe til vann i olja, den ser veldig fin ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 ta en komptest.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1301 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jeg fikk olje i kjølevannet når topp pakninga mi røk, og i tillegg gikk bilen mye dårligere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Tett katalysator? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg